Netflix trenutno ima preko 215 miliona korisnika i 9500 zaposlenih, pa nam njegov uspeh izgleda vrlo očekivano i čak neizbežno. Međutim ova kompanija od prvog dana osnivanja imala je svega dva osnivača, mali tim i nevolje na svakom ćošku. Pred vama je jedna od najinspirativnijih priča, priča o usponu Netflix kompanije koja je zamalo postala kompanija za personalizovane šampone i daske za surfovanje.
Marc Randolph je znao da želi da postane preduzetnik nakon svoje uspešne karijere u različitim kompanijama, znao je da njegova sveska sa 950 propalih ideja čeka jednu pravu, onu koja će da promeni svet. Njegov saputnik sa kojim je delio auto na putu ka poslu, Reed Hastings, je na većinu ideja hladno izgovarao “To nikad neće uspeti”, sve do jedne… Sve ostalo je istorija – istorija koja će vas navesti da u svojim idejama istrajete, naučite da prepoznate one za koje se vredi boriti, lekcije liderstva od jednog od najuspešnijih osnivača, i kako izgraditi zdravu, stabilnu kulturu kompanije – bilo da broji 3 ili 30000 zaposlenih.
Naš sajt koristi kolačiće koji služe da poboljšaju vaše korisničko iskustvo, analiziraju posete sajtu i prikazuju adekvatne reklame odabranoj publici. Posetom ovog sajta, vi se slažete sa korišćenjem kolačiča u skladu sa našom Politkom korišćenja kolačiča .
Artikal nema komentare