U vreme velike ekspanzije različitih vidova komunikacije postajemo polako svesni da se u današnje vreme menja sistem vrednosti i da je značajnije kako se nešto vidi i doživljava nego kakvo je zaista – kakva mu je suština ida li poseduje kvalitet. Svedoci smo ogromnih promena u svakodnevnom načinu ophođenja u privatnoj, ali ponajviše u poslovnoj sferi. Da li je to pravi put i da li smo sada isuviše zatrpani informacijama s interneta koje nas često dovode u prilično stresne situacije? Sve zavisi od nas i od toga kako će naš unutrašnji osećaj za PR (Public Relations) isfiltrirati informacije kojih nam je puna glava svakog dana. Šta je zapravo PR? Na koga se odnosi? Kakvo je to zanimanje? To su pitanja koja se javljaju svakom ko se nije detaljnije upoznao sa ovom profesijom, koja je već postala ne samo kreativna veština već i društvena nauka. Najjednostavnije tumačenje PR-a bilo bi da se ono odnosi na upravljanje komunikacijom između određene organizacije i njene ciljane javnosti. Preciznija definicija, prema Antonu Dejvisu glasi: PR je komunikacija
Naš sajt koristi kolačiće koji služe da poboljšaju vaše korisničko iskustvo, analiziraju posete sajtu i prikazuju adekvatne reklame odabranoj publici. Posetom ovog sajta, vi se slažete sa korišćenjem kolačiča u skladu sa našom Politkom korišćenja kolačiča .
Artikal nema komentare