GERILA PR 2.0

Majkl Levin

Izdavač: Laguna

Žanr: Marketing i menadžment, Biznis i ekonomija

Redovna cena: 999,00 din

Sa popustom i do: 764,24 din (ušteda: 234,77 din)

Kako da vodite uspešnu medijsku kampanju, a da pritom ne bankrotirate.

Najšire korišćen i najuticajniji uvod u odnose s javnošću na svetu – potpuno, revidirano i ažurirano izdanje za 21. Vek u kome ćete pronaći efikasne strategije za primenu interneta u poslovanju.

Svaka kompanija s liste Fortune 500, filmska zvezda i kraljica skandala zna da je za uspeh u poslu i trajnu podršku javnosti neophodan dobar stručnjak za odnose sa medijima. Međutim, ukoliko ste vlasnik malog preduzeća, preduzetnik ili početnik sa skromnim kapitalom koji želi da stekne prednost u izuzetno konkurentnom okruženju, malo je verovatno da ćete angažovati veštog stručnjaka za odnose s medijima.

Knjiga Gerila PR 2.0 navodi sva sredstva koja su vam potrebna da biste započeli sopstvenu kampanju i bili prisutni u medijima. Jasnim i konciznim jezikom, Majkl Levin, jedan od najuspešnijih savetnika za odnose s javnošću u SAD, otkriva metode koje svakodnevno koristi da bi privukao pažnju medija na velike zvezde – i kako takve strategije možete primeniti kada imate mali budžet ili ne raspolažete nikakvim sredstvima. Naučićete da razmišljate kao stručnjak za odnose s medijima i osmislite savršenu strategiju za uspeh.

Kategorija:

Godina izdanja:

ISBN:

Broj strana:

Pismo:

Povez:

Format:

nav-id:

Knjige

16. maj 2012

978-86-521-0981-4

393

Latinica

Mek

13x20 cm

A001845

Artikal nema komentare

Artikli na akciji

1.099,00 din 890,19 din

1.099,00 din 890,19 din

1.099,00 din 890,19 din

3.297,00 din

2.670,57 din

Ušteda: 626,43 din