Prijava|Registracija|Pomoć

Povez: Mek
Format: 24 cm
Godina izdanja: 2012.
Opis
Ukoliko je bilo ikakve sumnje na prelazu iz 19. u 20. vek, početkom 21. veka to je već bio pouzdan zaključak: kad je reč o otkrivanju prave prirode stvarnosti, uobičajeno iskustvo je varljivo. Ako bolje razmislimo o tome, to nas ne iznenađuje. Kad su naši preci obrazovali skupine po šumama i lovili po savanama, sposobnost da proračunaju kvantno ponašanje elektrona ili da odrede kosmološke implikacije crnih rupa malo bi im pomogla u preživljavanju. Ali prednost je svakako bilo to što su imali veći mozak i kako su naše intelektualne sposobnosti rasle s njima se povećavala i naša sposobnost dubljeg pronicanja u svet oko nas. Pojedini su izradili opremu kojom su proširili domet naših čula. Drugi su bolje razradili sistematsku metodu za uočavanje i izražavanje naročitog šablona – matematike. S takvim alatkama počeli smo da zagledamo šta se nalazi iza svakidašnjih pojava.

Ono što smo otkrili već nas je primoralo na korenite izmene naše predstave o kosmosu. Preko fizičkih uvida i matematičke preciznosti, kroz vođstvo i potvrdu u eksperimentima i opažanjima, ustanovili smo da se prostor, vreme, materija i energija ponašaju drugačije od svega čemu smo ranije neposredno svedočili. A sada, sveobuhvatne analize svega toga i srodna otkrića vode nas do nečega što možemo smatrati sledećom revolucijom u našem poimanju: do mogućnosti da naš univerzum nije samo univerzum. Skrivena stvarnost istražuje tu mogućnost. Mnoga pitanja koja razmatramo identična su, premda prikazana u drugačijem ruhu, onima koja nisu kroz vekove davala mira Aristotelu, Galileju, Njutnu, Ajnštajnu, i nebrojenim drugim naučnicima. I pošto je namena ove knjige da opiše naučnu oblast u začetku, pratićemo sudbinu tih pitanja otkrivajući kako su ih generacije u prošlosti proglašavale razjašnjenim, a njihovi naslednici opovrgavali, da bi ih naučnici u potonjim vekovima doterivali i iznova definisali.

Pišući Skrivenu stvarnost, pošao sam od pretpostavke da čitalac nije stručnjak iz oblasti fizike i matematike. Zato sam, kao u svojim prethodnim knjigama, koristio metafore i analogije koje sam kombinovao s epizodama iz istorije nauke kako bih predočio što širu sliku o nekim od najneobičnijih i, ukoliko se dokaže da su tačni, najsnažnijih uvida u modernoj fizici. Mnogi obrađeni koncepti zahtevali su od čitaoca da napusti udoban način razmišljanja i da prodre u neočekivana područja stvarnosti. Takvo putovanje kroz nauku je uzbudljivije usled naučnih preokreta koji su osvetljavali put. Izabrao sam neke od njih da bih popunio krajolik ideja koje se protežu od svakodnevnog do potpuno nepoznatog.

Sadržaj:

1. Granice stvarnosti - O paralelnim svetovima
2. Beskrajni dvojnici - Višeslojni univerzum
3. Večnost i beskonačnost - Inflatorni multiverzum
4. Objedinjavanje prirodnih zakona - Ka teoriji struna
5. Lebdeći kosmosi u okolnim dimenzijama - Brane i ciklični multiverzumi
6. Novo razmišljanje o staroj konstanti - Pejzažni multiverzum
7. Nauka i multiverzum - O zaključku, objašnjenju i predviđanju
8. Brojni svetovi kvantnog merenja - Kvantni multiverzum
9. Crne rupe i hologrami - Holografski multiverzum
10. Kosmosi, računari i matematička stvarnost - Šta je prasnulo?
11. U korak sa mnoštvom svetova - Da li su multiverzumi skrivena stvarnost?
12. Granice ispitivanja - Multiverzumi i budućnost
0/1000
7 - 4 = 6, 8, 3, 7

ZatvoriPošalji
Od istog autora
tkanje svemira
Cena: 2288.00 din
1944.80 din

Kupci ovog artikla kupili su i
isijavanjekratka istorija bezmalo svacegakradljivica knjigatkanje svemira
Cena: 899.00 din
764.15 din
Cena: 1099.00 din
934.15 din
Cena: 2288.00 din
1944.80 din
Iz istog žanra
prah - istorija sitnog i nevidljivogsusret na trecem mestumileva i albert ajnstajnpostanak vrsta
Cena: 2750.00 din
2337.50 din
artikal cena
Cena: 1870.00 din
1589.50 din
uštedite: 280.50 din (15.00%)
Kupovinom tri ili više artikala ostvarujete i količinski popust od 10%. Za porudžbine iz Srbije čija vrednost je veća od 2000 dinara dostava je besplatna. Za knjige na akciji ne važe dodatni popusti.
artikal cena
Kako da kupim?
Pored svakog artikla nalazi se dugme „Dodaj u korpu“ – kliknite na njega i artikal će automatski biti dodat u Vašu korpu.

Artikle u korpu možete na isti način dodati i sa svoje liste želja. U svakom trenutku pogledom na korpu u gornjem desnom uglu ekrana možete da vidite koliko artikala imate u korpi i koja je njihova ukupna cena.

Kada ste odabrali sve artikle koje želite da kupite, kliknite na korpu u gornjem desnom uglu ekrana i otvoriće vam se obrazac za kupovinu.

Odabrane knjige možete platiti karticom, pouzećem ili opštom uplatnicom.

Troškovi dostave su 100 dinara za plaćanje karticom i uplatnicom, i 150 dinara za pouzeća.

Troškovi isporuke za inostranstvo su 1800 dinara – pakete isporučuje DHL.

Rokovi dostave su 2 do 3 radna dana.