Prijava|Registracija|Pomoć
delfi
delfi knjizare
korpa
želje
KnjigeStrane knjigeMuzikaFilmoviVideo igreGiftUdžbeniciVestiAkcijeKnjižare
modni marketing savremene tendencije

MODNI MARKETING: SAVREMENE TENDENCIJE

Milica Slijepčević

Žanrovi: Domaći pisci, Marketing i menadžment, Umetnost

Izdavač: HERAedu

Broj strana: 362
Pismo: Latinica
Povez: Mek
Format: 22 cm
Godina izdanja: 2019.
Opis
Knjiga Modni marketing: Savremene tendencije predstavlja teorijski i praktični okvir implementacije marketinških strategija u modnoj industriji. Autorka, profesorka Milica Slijepčević, u knjizi daje sveobuhvatan teorijski pregled marketinga u modnoj industriji, od tržišnih kretanja, pozicioniranja modne kompanije na tržištu, istraživanja tržišnih trendova, preko savremenih marketinških pristupa u modnoj industriji, do integrisanih marketinških komunikacija u modnoj industriji. Posebna pažnja posvećena je istorijatu razvoja mode, kao svedočanstvu vremena, kao i filozofskim i umetničkim aspektima mode. Marketing u modi istovremeno je nauka, filozofija i umetnost. Moda, kao umetnost, menja društvo nabolje, ističe autorka.

– Prof. dr Radmila Janičić

Ova knjiga obiluje pravim pedagoškim pristupom savremenom poimanju marketinga mode. Marketing je pre svega živa nauka koja se svakodnevno menja i nadograđuje, a moda je način savremenog toka svesti u malom. Knjiga je sistematična, naučno obuhvatna, primenjiva i poučna, što je od posebnog značaja za savremenog studenta. Iako je savremena, ona u isto vreme prolazi kroz istoriju modnog marketinga uključujući i vreme posleratne Jugoslavije, što je neophodno za današnjeg mladog čoveka koji nije svestan naše modne moći iz tog perioda. Savremene tehnološke mogućnosti pospešuju potrebu i samim tim i prodaju. To se odrazilo i na visoku modu, kreiranu odeću, kao i na masovno tržište. Svako u svojoj niši. A opet i usled krize – niše modne industrije, kao i prodaja, prepliću se i čine nov mozaik. Neprestano kretanje modnih elemenata između visoke mode i masovnog tržišta novi je teren za igru koju treba dostojno da vode marketing menažderi mode.

– Dr Leposava Zečević

Monografija „Modni marketing“ sa naučnostručnog stanovišta uspeva da multidisciplinarnu oblast marketinga uklopi i primeni na modnu industriju. Marketing disciplina i njeni principi su aplicirani na specifično i autohtono tržište mode. Kontekstualna analiza koju je autorka sprovela omogućava da se sagleda širi ambijent u kojem se razvijaju i primenjuju marketing principi za modno tržište. U tom smislu je obavljen i istoriografski prikaz, koji daje uvid u graduelni razvoj industrije i aplikaciju marketing principa na nju. Naučni doprinos monografije je u elaboraciji i aplikaciji discipline marketinga, u oblasti definisanja proizvoda i proizvodnog miksa u modnoj industriji, prikaza prodajnih strategija distribucije, sa osvrtom na nove tehnologije i nove kanale.

– Dr Ana Bovan
0/1000
8 - 1 = 2, 4, 5, 7


ZatvoriPošalji
Kupci ovog artikla kupili su i
Iz istog žanra
vasarski madjionicara brandenburg concertoalbion albion engleski jezikdeus aderit
Cena: 792.00 din
673.20 din
Cena: 891.00 din
757.35 din
artikal cena
Cena: 1980.00 din
1683.00 din
uštedite: 297.00 din (15.00%)
Kupovinom tri ili više artikala ostvarujete i količinski popust od 10%. Za porudžbine iz Srbije čija vrednost je veća od 2000 dinara dostava je besplatna. Za knjige na akciji ne važe dodatni popusti.
artikal cena
Kako da kupim?
Pored svakog artikla nalazi se dugme „Dodaj u korpu“ – kliknite na njega i artikal će automatski biti dodat u Vašu korpu.

Artikle u korpu možete na isti način dodati i sa svoje liste želja. U svakom trenutku pogledom na korpu u gornjem desnom uglu ekrana možete da vidite koliko artikala imate u korpi i koja je njihova ukupna cena.

Kada ste odabrali sve artikle koje želite da kupite, kliknite na korpu u gornjem desnom uglu ekrana i otvoriće vam se obrazac za kupovinu.

Odabrane knjige možete platiti karticom, pouzećem ili opštom uplatnicom.

Troškovi dostave su 100 dinara za plaćanje karticom i uplatnicom, i 150 dinara za pouzeća.

Troškovi isporuke za inostranstvo su 1800 dinara – pakete isporučuje DHL.

Rokovi dostave su 2 do 3 radna dana.

Naš sajt koristi kolačiće koji služe da poboljšaju vaše korisničko iskustvo, analiziraju posete sajtu na sajtu i prikazuju adekvatne reklame odabranoj publici. Posetom ovog sajta, vi se slažete sa korišćenjem kolačiča u skladu sa našom Politkom korišćenja kolačiča.