Psihologija mode: izgled, identitet i samopouzdanje

Psihologija mode: izgled, identitet i samopouzdanje

Kerolin Mer

Izdavač: Psihopolis

Žanr: Popularna psihologija

+10%

za 3

10%

Redovna cena: 990,00 din

Sa popustom i do: 801,90 din (ušteda: 188,10 din)

Kako se predstavljamo načinom oblačenja? Kada se odećom prilagođavamo, kada ulepšavamo, a kada obmanjujemo? Kakva je veza raspoloženja i emocija sa načinom oblačenja? Šta stoji iza želje za najnovijom odećom? Pitanja su sa kojima se bavi Kerolin Mer u knjizi o novoj oblasti primenjene psihologije – o psihologiji mode, uvodeći nas tako u uzbudljiv svet psihologije mode. Predgovor srpskom izdanju napisala je Dragana Ognjenović, modni dizajner.

„Sa idejom da približi udaljene polove mode, Kerolin Mer istražuje odavno osporavano mesto mode i njenu poziciju u svetu umetnosti. Sveobuhvatnom analizom različitih psiholoških pristupa, a uzimajući u obzir istorijsku perspektivu odnosa psihologije i mode, autorka Mer u ovoj knjizi, koju je po sopstvenim rečima, namenila širokoj publici, predstavlja novu disciplinu u psihologiji – psihologiju mode“ – napisala je u predgovoru srpskom izdanju knjige Dragana Ognjenović, modni dizajner.

Cilj knjige o ovoj novonastaloj psihološkoj poddisciplini jeste da produbi razumevanje međusobnog uticaja mode (i modne industrije) u najširem smislu i ljudskog ponašanja, da vas motiviše da postanete samopouzdaniji u svom učestvovanju u modi, te da, pritom, doprinesete moralnijoj i izrazitijoj ekološkoj modnoj industriji. Knjiga je namenjena širokoj publici, od čitaoca se ne očekuje poznavanje ni psihologije ni mode. Moda je kreativna, dinamična i uzbudljiva, a zbog neraskidivo prisnog odnosa sa telom modna industrija manifestuje brojne stvari koje psihološki utiču na nas na individualnom, društvenom i globalnom planu.

O psihologiji mode – novoj oblasti primenjene psihologije:
  • Koliko je prisutna modna diskriminacija?
  • Modna nesigurnost: usamljenost i samopoštovanje.
  • Lični modni stil – samopredstavljanje kroz neverbalnu komunikaciju.
„Ovom knjigom, Kerolin Mer je smelo omeđila budući prostor nove grane psihologije hvatajući se u koštac sa oblikovanjem konteksta psihologije mode, iz čega će proizaći još mnogo tema u novoj grani psihologije – psihologiji mode.“

– Dragana Ognjenović, modni dizajner

Kategorija:

Godina izdanja:

Broj strana:

Pismo:

Povez:

Format:

nav-id:

Knjige

2019.

168

Latinica

Mek

20 cm

A208398

Prosečna ocena

5

(0)
5
0
4
0
3
0
2
0
1
0

Artikal nema komentare

Artikli na akciji

899,00 din 687,74 din

1.188,00 din 962,28 din

899,00 din 728,19 din

2.986,00 din

2.378,21 din

Ušteda: 607,79 din