Sajamski dani od 15. do 31. oktobra

Uvod u digitalni marketing

Cecilia Figueroa

Izdavač: Kompjuter biblioteka - Beograd

Žanr: Kompjuteri i internet

10%

10%

za 3

Cena: 2.200,00 din

Cena na sajtu sa popustom i do: 1.782,00 din

Dostupnost po knjižarama

Marketing putem društvenih medija je potekao iz komunikacijskih navika ljudi. Danas su platforme za društvene mreže od suštinskog značaja u praksi, pa čak i u marketingu.

Da bismo razumeli promene i transformacije do kojih je došlo u polju marketinga, važno je da znamo njegovo poreklo. Ovaj celokupni vodič će vam pomoći da započnete prodaju i da reklamirate svoje preduzeće, tako što ćete naučiti SEO/SEM i upotrebljivost veba. Naučićete analitički deo servisa Google Analytics i oglašavanje na internetu putem Google AdWordsa. U ovoj knjizi ćete upoznati Web 2.0, a nakon što je pročitate u celosti, možda ćete poželeti i da se zaposlite u oblasti digitalnog marketinga!
  • Da li ste se ikada zapitali kako možete pametno iskoristiti proizvode koji obezbeđuju niz osnovnih aplikacija za preduzeća?
  • Koji su preduslovi za uspešno poslovanje?
  • Šta će se dogoditi ako se u vašoj kompaniji ne koristi digitalni marketing u poslovanju?
  • Da li znate koje najnovije i najbolje tehnologije, aplikacije, veb alatke i proizvode za upravljanje virtuelnim vezama sa klijentima trenutno koriste vaši konkurenti da bi pametnije i efikasnije radili svoj posao?
Slogan:

Nekoliko redova teksta koji se lako pamti da biste privukli publiku (80 znakova sa razmakom).

Proširite svoje poslovne ciljeve uz pomoć ovog praktičnog vodiča.

Ključne funkcije:
  • Oglašavanje na internetu
  • Marketinške kampanje na internetu
  • Marketing putem e-pošte
  • Marketing na internetu
  • Davanje saglasnosti za prijavljivanje na listu slanja
  • Mobilni marketing
  • Marketinški podaci
  • Digitalna strategija
  • Potrošački marketing
Šta ćete naučiti
  • Dizajnirajte, organizujte i nadgledajte strategije.
  • Optimizujte SEO veb sajta.
  • Kreirajte i procenite Google Ads kampanje i upravljajte njima, prikažite reklame i kampanje za načine plaćanja.
  • Integrišite mobilni marketing i marketinške kampanje putem e-pošte.
  • Koristite Google analitiku.
  • Poboljšajte pristupačnost i upotrebljivost veb sajta i korisnički doživljaj.
  • Budite primećeni na LinkedInu.
  • Primenite velike kolekcije podataka i mašinsko učenje na digitalni marketing.
Kome je namenjena ova knjiga:

Svakome ko zbog ličnih, obrazovnih i/ili profesionalnih razloga želi da nauči osnove digitalnog marketinga. Takođe ona predstavlja dobar početak za trgovce koji bi želeli da upoznaju svoje klijente i da definišu strategije koje im najviše odgovaraju. 

Kategorija:

Godina izdanja:

Broj strana:

Pismo:

Format:

nav-id:

bar-kod:

Knjige

2020.

464

Latinica

24 cm

A210386

9788673105451

Prosečna ocena

5

(0)
5
0
4
0
3
0
2
0
1
0

Artikal nema komentare