BRENDOPEDIJA

BRENDOPEDIJA

Milan Miličić

Izdavač: Dom kulture Studentski grad

Žanr: Domaći pisci, Marketing i menadžment

+10%

za 3

10%

Redovna cena: 750,00 din

Sa popustom i do: 607,50 din (ušteda: 142,50 din)

Brendopedija je knjiga o imenima poznatih svetskih kompanija i njihovih brendova. Tačnije, zbirka od preko 400 zanimljivih priča o načinu kako su pomenute dobijale imena. Od početka robno-novčane privrede, do današnjeg dana, postoji preko milijardu raznih brendova, imena, naziva… Samo mali broj njih danas nešto znači, a neuporedivo veći broj ne znači ništa… Neki brendovi su označavali i još uvek su sinonimi za trajne vrednosti, a neki su vrlo brzo pali u zaborav. Ovi prvi pomenuti su zaslužili da se od njih sastavi kvalitetan katalog, kao neki vid svedočanstva vremena… (u kome je ime onoga šta se kupovalo i kupuje, u ogromnoj većini slučajeva, značilo i znači više od imena samog kupca). 

Kategorija:

Godina izdanja:

Broj strana:

Pismo:

Povez:

Format:

nav-id:

Knjige

2019.

352

Latinica

Mek

16 cm

A210684

Artikal nema komentare

Artikli na akciji

699,00 din 535,00 din

880,00 din 712,80 din

880,00 din 712,80 din

2.459,00 din

1.960,60 din

Ušteda: 498,40 din