Sajamski dani od 15. do 31. oktobra

Kako se fabrikuje javno mnjenje: mediji i „pravedni ratovi“

Serž Alimi , Dominik Vidal , Matjas Rejmon , Anri Maler

Izdavač: Fakultet za medije i komunikacije - FMK

Žanr: Publicistika, Sociologija, Marketing i menadžment

10%

10%

za 3

Cena: 990,00 din

Cena na sajtu sa popustom i do: 802,00 din

Dostupnost po knjižarama

Cenzura je zastarela, dobra ratna propaganda sada se oslanja na umeće pozicioniranja kamere naspram neodoljivih, manihejskih slika. Emocije su postale potka automatizovanog medijskog narativa (kako u ratu, tako i u miru), dok razum ostaje ona spora i teška mašinerija koja sortira, relativizuje i poredi.

Objedinjujući tekstove napisane za Le Monde diplomatique, knjiga se zasniva na pregledima međunarodne štampe, izjavama centralnih aktera u „intervencijama“ na Kosovu, u Avganistanu i Libiji, detaljnim analizama izveštavanja tokom vazdušnih napada, i služi da nas podseti na to kako su mediji u proteklih 25 godina javnosti uskraćivali informacije – i kako to, nažalost, čine i danas. Pred vama nije zbirka izuzetaka, već pravilnosti; nije prikaz raznih proklizavanja, već normi.

Kategorija:

Godina izdanja:

Broj strana:

Pismo:

Povez:

Format:

nav-id:

bar-kod:

Knjige

2020.

200

Latinica

Mek

24 cm

A211458

9788681042502

Prosečna ocena

5

(0)
5
0
4
0
3
0
2
0
1
0

Artikal nema komentare