Marketing menadžment

Marketing menadžment

Philip Kotler , Kevin Lane Keller

Izdavač: Data status

Žanr: Udžbenici i priručnici

+10%

za 3

10%

Redovna cena: 3.899,01 din

Sa popustom i do: 3.158,20 din (ušteda: 740,81 din)

Dostupnost po knjižarama

Udžbenik „broj 1“ iz područja marketinga u celom svetu. Već godinama zadržava taj status jer neprekidno ispunjava zahteve koji mu se postavljaju kao brendu za sebe. Činjenica da je ova knjiga udžbenik za predmet marketing menadžment najpoznatijih poslovnih škola sada koautorsko delo, ukazuje da sadržaj donosi mnogo novog, koncepcijski i metodološki na poseban način izloženog. Potencijalni čitaoci, pripadnici vodeće univerzitetske i poslovne javnosti, kao i svi nivoi menadžera u društvenoj hijerarhiji, mogu računati da će u knjizi Marketing menadžment Kotlera i Kelera naći atraktivno, pregledno i modernim jezikom predstavljeno „polje“ marketing koncepcija i instrumenata kojim marketing teorija, nauka i praksa prave značajan iskorak u pravcu poslovnih rešenja primerenih izazovima 21. veka.

Kategorija:

Godina izdanja:

ISBN:

Broj strana:

Pismo:

Povez:

Format:

nav-id:

bar-kod:

Knjige

2006

867478013X

729+39

latinica

tvrd

A4

A026913

9788674780138

Prosečna ocena

5

(0)
5
0
4
0
3
0
2
0
1
0

Artikal nema komentare

Artikli na akciji

949,99 din 769,49 din

1.099,00 din 791,28 din

1.099,00 din 791,28 din

3.147,99 din

2.352,05 din

Ušteda: 795,94 din

Od istog autora