Prijava|Registracija|Pomoć
delfi
delfi knjizare
korpa
želje
KnjigeStrane knjigeMuzikaFilmoviVideo igreGiftUdžbeniciVestiAkcijeKnjižare
osnovi marketinga

OSNOVI MARKETINGA

John Fahy, David Jobber

Žanrovi: Udžbenici i priručnici

Izdavač: Data status

ISBN: 8674780237
Broj strana: 390+23
Pismo: latinica
Povez: mek
Format: B5
Godina izdanja: 2006
Opis
Knjiga Osnovi marketinga jedna je od najboljih u oblasti marketinga. Autori su vrhunski akademski stručnjaci u toj oblasti: Dejvid Džober, profesor marketinga na Univerzitetu u Bredfordu i Džon Fej, profesor marketinga na Univerzitetu u Limeriku, u Irskoj. U ovoj knjizi na veoma koncizan, razumljiv i, može se slobodno reći uzbudljiv način, obrađene su ključne teme segmentacije, ciljanja i pozicioniranja, pri čemu je posebna pažnja posvećena najnovijim konceptima, alatima i tehnikama marketinga kao što su vrednost brenda, vrednost kupca, relacioni marketing, mobilni marketing, marketing zasnovan na bazama podataka, integrisane marketinške komunikacije koje su od suštinskog značaja za razvoj i primenu efikasnih strategija marketinga.
0/1000
5 + 4 = 1, 7, 5, 9


ZatvoriPošalji
Kupci ovog artikla kupili su i
Iz istog žanra
artikal cena
Cena: 1499.00 din
1274.15 din
uštedite: 224.85 din (15.00%)
Rasprodato
artikal cena

Naš sajt koristi kolačiće koji služe da poboljšaju vaše korisničko iskustvo, analiziraju posete sajtu na sajtu i prikazuju adekvatne reklame odabranoj publici. Posetom ovog sajta, vi se slažete sa korišćenjem kolačiča u skladu sa našom Politkom korišćenja kolačiča.