Osnovi marketinga

Osnovi marketinga

David Jobber , John Fahy

Izdavač: Data status

Žanr: Udžbenici i priručnici

Redovna cena: 1.499,00 din

Sa popustom i do: 1.214,19 din (ušteda: 284,81 din)

Knjiga Osnovi marketinga jedna je od najboljih u oblasti marketinga. Autori su vrhunski akademski stručnjaci u toj oblasti: Dejvid Džober, profesor marketinga na Univerzitetu u Bredfordu i Džon Fej, profesor marketinga na Univerzitetu u Limeriku, u Irskoj. U ovoj knjizi na veoma koncizan, razumljiv i, može se slobodno reći uzbudljiv način, obrađene su ključne teme segmentacije, ciljanja i pozicioniranja, pri čemu je posebna pažnja posvećena najnovijim konceptima, alatima i tehnikama marketinga kao što su vrednost brenda, vrednost kupca, relacioni marketing, mobilni marketing, marketing zasnovan na bazama podataka, integrisane marketinške komunikacije koje su od suštinskog značaja za razvoj i primenu efikasnih strategija marketinga.

Kategorija:

Godina izdanja:

ISBN:

Broj strana:

Pismo:

Povez:

Format:

nav-id:

Knjige

2006

8674780237

390+23

latinica

mek

B5

A037509

Prosečna ocena

5

(0)
5
0
4
0
3
0
2
0
1
0

Artikal nema komentare

Artikli na akciji

1.199,00 din 971,00 din

440,00 din 356,00 din

880,00 din 713,00 din

2.519,00 din

2.040,00 din

Ušteda: 479,00 din