Prijava|Registracija|Pomoć
delfi
delfi knjizare
korpa
želje
KnjigeStrane knjigeMuzikaFilmoviVideo igreGiftUdžbeniciVestiAkcijeKnjižare
osnovi marketinga

OSNOVI MARKETINGA

John Fahy, David Jobber

Žanrovi: Udžbenici i priručnici

Izdavač: Data status

ISBN: 8674780237
Broj strana: 390+23
Pismo: latinica
Povez: mek
Format: B5
Godina izdanja: 2006
ID: A037509
Opis
Knjiga Osnovi marketinga jedna je od najboljih u oblasti marketinga. Autori su vrhunski akademski stručnjaci u toj oblasti: Dejvid Džober, profesor marketinga na Univerzitetu u Bredfordu i Džon Fej, profesor marketinga na Univerzitetu u Limeriku, u Irskoj. U ovoj knjizi na veoma koncizan, razumljiv i, može se slobodno reći uzbudljiv način, obrađene su ključne teme segmentacije, ciljanja i pozicioniranja, pri čemu je posebna pažnja posvećena najnovijim konceptima, alatima i tehnikama marketinga kao što su vrednost brenda, vrednost kupca, relacioni marketing, mobilni marketing, marketing zasnovan na bazama podataka, integrisane marketinške komunikacije koje su od suštinskog značaja za razvoj i primenu efikasnih strategija marketinga.
0/1000
3 + 1 = 3, 2, 4, 7


ZatvoriPošalji
Kupci ovog artikla kupili su i
Iz istog žanra
matematikadinosauripokemon go sveobuhvatni vodic za igrunaucite sencenje olovkom - pejzazi i mrtva priroda
Cena: 499.00 din
424.15 din
Cena: 499.00 din
424.15 din
Grupa autora
Cena: 598.99 din
509.15 din
Grupa autora
Cena: 199.00 din
169.15 din
artikal cena
Cena u knjižarama: 1499.00 din
1349.10 din
Cena za online kupovinu
Ušteda od 10.00%: 149.90 din
Rasprodato
artikal cena

Naš sajt koristi kolačiće koji služe da poboljšaju vaše korisničko iskustvo, analiziraju posete sajtu na sajtu i prikazuju adekvatne reklame odabranoj publici. Posetom ovog sajta, vi se slažete sa korišćenjem kolačiča u skladu sa našom Politkom korišćenja kolačiča.