Prijava|Registracija|Pomoć
delfi
delfi knjizare
korpa
želje
KnjigeStrane knjigeMuzikaFilmoviVideo igreGiftUdžbeniciVestiAkcijeKnjižare
upravljanje marketingom

UPRAVLJANJE MARKETINGOM

Philip Kotler, Kevin Lane Keller, Maja Martinović

Žanrovi: Marketing i menadžment

Izdavač: Mate

Broj strana: 900
Pismo: Latinica
Povez: Tvrd
Format: 20x25.5 cm
Godina izdanja: 2014.
Opis
Upravljanje marketingom pokriva sve nezaobilazne teme iz široke oblasti marketinga koje je potrebno znati i sagledati prilikom kreiranja marketinških strategija i taktika. Izuzetno je aktuelna i zanimljiva, jer kako nova vremena donose i nove momente, nove probleme i izazove s kojima se suočavaju preduzeća, tako ih ova knjiga prati i analizira. Naime, knjiga obrađuje situacije iz savremenog poslovnog sveta izloženog stalnim tržišnim i tehnološkim promenama. Knjiga je puna kratkih slučajeva i praktičkih vežbi kroz koje se ilustruju navedene teme. Pri tome se kroz tekst iznose i vrlo aktuelni primeri i problemi kompanija širom sveta, iz čijih se poslovnih situacija, problema i rešenja može učiti i izvući pouka.

Osnovni cilj 14. izdanja Upravljanja marketingom bilo je da stvori što iscrpniji, savremeniji i angažovaniji marketinški udžbenik za fakultete. Gde je bilo moguće, dodat je novi materijal, stari je ažuriran, a obrisan onaj koji više nije bio značajan ili potreban. Upravljanje marketingom, 14. izdanje, omogućuje onim predavačima koji su koristili prethodna izdanja da nadograde ono što su naučili i učinili, istovremeno im nudeći tekst koji je nenadmašiv po svojoj širini, dubini i značaju za studente koji po prvi put dolaze u kontakt sa Upravljanjem marketingom.

Ovo izdanje je posebno pripremljeno za tržište jugoistočne Evrope, a sadrži 22 poslovna slučaja od kojih se svaki odnosi na jednu od tema koje se obrađuju u poglavljima ovog udžbenika. Odgovarajući na pitanja postavljena iza svakog slučaja moći ćete da proverite svoje znanje i da povežete konkretan slučaj sa iznesenim teoretskim postavkama.
Knjiga je pisana za studente poslovne administracije, na stručnim i specijalističkim studijima. Ona je takođe vrlo korisna i marketinškim stručnjacima, kao i svima koji su visokopozicionirani na marketinškim funkcijama. 
0/1000
5 - 1 = 4, 6, 8, 9


ZatvoriPošalji
Od istog autora
Kupci ovog artikla kupili su i
Iz istog žanra
artikal cena
Cena: 3899.01 din
3314.16 din
uštedite: 584.85 din (15.00%)
Rasprodato
artikal cena