Prijava|Registracija|Pomoć
delfi
delfi knjizare
korpa
želje
KnjigeStrane knjigeMuzikaFilmoviVideo igreGiftUdžbeniciVestiAkcijeKnjižare
upravljanje marketingom

UPRAVLJANJE MARKETINGOM

Philip Kotler, Kevin Lane Keller, Maja Martinović

Žanrovi: Marketing i menadžment

Izdavač: Mate

Broj strana: 900
Pismo: Latinica
Povez: Tvrd
Format: 20x25.5 cm
Godina izdanja: 2014.
Opis
Upravljanje marketingom pokriva sve nezaobilazne teme iz široke oblasti marketinga koje je potrebno znati i sagledati prilikom kreiranja marketinških strategija i taktika. Izuzetno je aktuelna i zanimljiva, jer kako nova vremena donose i nove momente, nove probleme i izazove s kojima se suočavaju preduzeća, tako ih ova knjiga prati i analizira. Naime, knjiga obrađuje situacije iz savremenog poslovnog sveta izloženog stalnim tržišnim i tehnološkim promenama. Knjiga je puna kratkih slučajeva i praktičkih vežbi kroz koje se ilustruju navedene teme. Pri tome se kroz tekst iznose i vrlo aktuelni primeri i problemi kompanija širom sveta, iz čijih se poslovnih situacija, problema i rešenja može učiti i izvući pouka.

Osnovni cilj 14. izdanja Upravljanja marketingom bilo je da stvori što iscrpniji, savremeniji i angažovaniji marketinški udžbenik za fakultete. Gde je bilo moguće, dodat je novi materijal, stari je ažuriran, a obrisan onaj koji više nije bio značajan ili potreban. Upravljanje marketingom, 14. izdanje, omogućuje onim predavačima koji su koristili prethodna izdanja da nadograde ono što su naučili i učinili, istovremeno im nudeći tekst koji je nenadmašiv po svojoj širini, dubini i značaju za studente koji po prvi put dolaze u kontakt sa Upravljanjem marketingom.

Ovo izdanje je posebno pripremljeno za tržište jugoistočne Evrope, a sadrži 22 poslovna slučaja od kojih se svaki odnosi na jednu od tema koje se obrađuju u poglavljima ovog udžbenika. Odgovarajući na pitanja postavljena iza svakog slučaja moći ćete da proverite svoje znanje i da povežete konkretan slučaj sa iznesenim teoretskim postavkama.
Knjiga je pisana za studente poslovne administracije, na stručnim i specijalističkim studijima. Ona je takođe vrlo korisna i marketinškim stručnjacima, kao i svima koji su visokopozicionirani na marketinškim funkcijama. 
0/1000
4 + 1 = 3, 4, 5, 6


ZatvoriPošalji
artikal cena
Cena: 3899.01 din
3314.16 din
uštedite: 584.85 din (15.00%)
Kupovinom tri ili više artikala ostvarujete i količinski popust od 10%. Za porudžbine iz Srbije čija vrednost je veća od 2000 dinara dostava je besplatna. Za knjige na akciji ne važe dodatni popusti.
artikal cena
Kako da kupim?
Pored svakog artikla nalazi se dugme „Dodaj u korpu“ – kliknite na njega i artikal će automatski biti dodat u Vašu korpu.

Artikle u korpu možete na isti način dodati i sa svoje liste želja. U svakom trenutku pogledom na korpu u gornjem desnom uglu ekrana možete da vidite koliko artikala imate u korpi i koja je njihova ukupna cena.

Kada ste odabrali sve artikle koje želite da kupite, kliknite na korpu u gornjem desnom uglu ekrana i otvoriće vam se obrazac za kupovinu.

Odabrane knjige možete platiti karticom, pouzećem ili opštom uplatnicom.

Troškovi dostave su 100 dinara za plaćanje karticom i uplatnicom, i 150 dinara za pouzeća.

Troškovi isporuke za inostranstvo su 1800 dinara – pakete isporučuje DHL.

Rokovi dostave su 2 do 3 radna dana.