Menadžer ili direktor prodaje je vrlo zahtevna pozicija i svaki menadžer koji se na toj poziciji zadrži duže od pet godina zaista zavređuje pažnju. Ono što dodatno otežava situaciju jeste činjenica da je većina menadžera prodaje stigla do te pozicije bez adekvatne obuke.
U praksi često dominiraju subjektivni kriterijumi prilikom promocije novog menadžera prodaje, pa se zato dešava da i 70% intuitivno i paušalno regrutovanih menadžera nikada ne „poraste“ do nivoa direktora prodaje, već se „zagubi“ na tom putu. Upravo zbog toga, knjiga koja vam je u ruci može vam biti pravi savetnik u teškim trenucima vaše karijere, uz vašu odlučnost da uspete, koja je važnija od bilo kog drugog faktora.
Naš sajt koristi kolačiće koji služe da poboljšaju vaše korisničko iskustvo, analiziraju posete sajtu i prikazuju adekvatne reklame odabranoj publici. Posetom ovog sajta, vi se slažete sa korišćenjem kolačiča u skladu sa našom Politkom korišćenja kolačiča .
Artikal nema komentare