KORAK ISPRED KONKURENCIJE, II DEO

KORAK ISPRED KONKURENCIJE, II DEO

Aleš Lisac

Izdavač: Društvo za unapređenje marketinga

10%

+10%

za 3

Redovna cena: 605,00 din

Sa popustom i do: 490,05 din (ušteda: 114,95 din)

" U drugom delu zbirke ideja ""Korak ispred konkurencije"" otkrićete nove načine za povećanje prodaje i zarade bez obzira kojom aktivnošću se bavite. Upoznaćete efikasne marketinške metode koje u svetu i u Sloveniji koriste preduzeća različitih delatnosti.
Na osnovu konkretnih primera naći ćete odgovore na pitanja koja vam se često nameću:
– Kako utvrditi šta vaše stranke stvarno žele? Tržišna istraživanja?
– Igrač ili gledalac?
– Kako iskoristiti moć besplatnog publiciteta?
– Vaše stranke traže niže cene?
– Još upotrebljavate tehnike iz prošlog stoleća?
– Pričice koje prodaju
– Prvi utisak je najvažniji
– Ako stane pod hrast pun zrelih žireva čak će ih i slepa veverica naći!" 

nav-id:

Broj strana:

Pismo:

Povez:

A019444

171

Latinica

Mek

Artikal nema komentare

Artikli na akciji

1.199,00 din 767,36 din

880,00 din 712,80 din

899,00 din 647,28 din

2.978,00 din

2.127,44 din

Ušteda: 850,56 din