Prijava|Registracija|Pomoć
delfi
delfi knjizare
korpa
želje
KnjigeStrane knjigeMuzikaFilmoviVideo igreGiftUdžbeniciVestiAkcijeKnjižare
marketing 4 udzbenik za 4 godinu srednjih ekonomskih skola

MARKETING 4, UDŽBENIK ZA 4. GODINU SREDNJIH EKONOMSKIH ŠKOLA

Mirjana Gligorijević

Razred: Četvrta godina

Predmet: Stručni predmeti

Izdavač: Data status

Broj strana: 159
Pismo: Latinica
Povez: Mek
Format: 21.5x28 cm
ID: A120919
Opis
Udžbenik Marketing namenjen je učenicima četvrtog razreda srednjih ekonomskih i trgovinskih škola i koncipiran je prema nastavnim programima za taj predmet. Udžbenik sadrži devet poglavlja.

Prva dva poglavlja se bave osnovnim marketinškim pojmovima, kao što su marketing, tržište, potrošač, konkurencija, segmentacija itd. Treće i četvrto poglavlje se bave značajem marketinških informacija u poslovnom odlučivanju i upravljanjem marketingom i njegovim osnovnim fazama: planiranjem, implementacijom i kontrolom. Sledeća četiri poglavlja se bave osnovnim instrumentima ili alatima marketinga (proizvodom, cenom, distribucijom i promocijom), njihovom ulogom i značaju u definisanju ponude preduzeća i njihovim osnovnim karakteristikama. Poslednje, deveto poglavlje bavi se privrednom propagandom, i to kampanjom kao osnovnim instrumentom njene upotrebe, planiranjem uspešne propagande, mehanizmima delovanja propagande i metodima merenja njenih efekata. 

0/1000
9 - 4 = 5, 8, 9, 3


ZatvoriPošalji
Iz istog žanra
artikal cena
Cena: 920.00 din
Rasprodato
artikal cena

Naš sajt koristi kolačiće koji služe da poboljšaju vaše korisničko iskustvo, analiziraju posete sajtu na sajtu i prikazuju adekvatne reklame odabranoj publici. Posetom ovog sajta, vi se slažete sa korišćenjem kolačiča u skladu sa našom Politkom korišćenja kolačiča.